Ice Cardin lunastaminen
Julkaistu: 01.09.2023 07.03

Ice Cardin lunastaminen

Ice Cardilla kontrolloidaan, että pelaajalla on kilpailuoikeus (edustusoikeus jossain seurassa) virallisissa sarjapeleissä sekä että hänet on vakuutettu mahdollisten lajin parissa sattuvien tapaturmien varalle.

Ice Card tuotoilla kustannetaan myös lajiliiton erilaisten materiaalien, koulutusten, tapahtumien ym. tuottaminen ja kehittäminen.

Ice Cardin voi lunastaa joko vakuutuksellisena tai vakuutuksettomana. Vakuutukselliset Ice Cardit sisältävät Pohjola Vakuutuksen tarjoaman Sporttiturvan. Vakuutuksettoman Ice Cardin ottajalla tulee olla oma, myös ringettetoiminnan kattava vakuutus.

Ice Card ostetaan ja maksetaan Suomisport -palvelussa.

Ringette on lajin luonteen vuoksi kohtalaisen turvallinen laji. Pohjola Vakuutuksen lääkärikumppanien kanssa on neuvoteltu hinnat tiettyjen tyyppivammojen hoidoille. Jokaisen vakuutuksellisen Ice Cardin lunastaneen pelaajan tulisi käyttää ensisijaisesti Pohjola Vakuutuksen sopimuslääkäriasemia tai Helsingissä, Tampereella, Turussa, Kuopiossa ja Oulussa Pihlajalinnaa. Lääkärikumppaneita tai Pihlajalinnaa käytettäessä myös suurempiin vammoihin voi saada heti maksusitoumuksen, jolloin itse ei tarvitse maksaa kuin omavastuu.

Lisätietoja Ice Cardin lunastamisesta sekä ohjeet Suomisport-palvelusta löytyvät Suomen Ringetteliiton nettisivuilta.

Seuran uusimmat

Raision Nuorisokiekko ry, 0407679-0