Raision Nuorisokiekko ry (RNK) on vuonna 1977 perustettu jääurheiluseura.

Kaudella 2022-2023 seuran lajeina ovat jääkiekko ja ringette.

Seurassa työskentelee neljä palkattua henkilöä:

• jääkiekon lajivalmentaja Pasi Palonen
  • harrastevastaava Jaakko Mäkimattila (1.6.2023 alkaen)
  • kahviotyöntekijä Sanna Aaltonen (osa-aikainen 25.9.2023 alkaen)
  • toiminnanjohtaja Laura Kontto

RNK:n organisaatio 2023-2024

TOIMINTAKAUSI

Seuran toiminta ja tilikausi on 1.5.-30.4. Joukkueiden jääharjoittelukausi on pääasiassa elokuusta huhtikuuhun. Kauden alkamis- ja päättymisajankohdat vaihtelevat joukkueittain. Suomen Jääkiekkoliiton sekä Suomen Ringetteliiton alaiset ottelut alkavat pääosin syyskuun lopulla.

HALLITUS
Yhdistyksen johtokunta kokoontuu toimintakauden aikana neljä kertaa käsittelemään kulloinkin ajankohtaisia asioita. Seuran nimenkirjoittajat ovat toiminnanjohtaja, puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja.

VUOSIKOKOUS
Ylintä päätäntävaltaa RNK:ssa käyttää sen jäsenistö syys- ja kevätkokouksissa. Kokouskutsut lähetetään jäsenille vähintään 7 vuorokautta ennen kokousta. Syyskokouksessa esitetään mm. johtokunnan laatima vuosikertomus ja tilinpäätös, päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä. Kevätkokouksessa päätetään mm. seuran urheilumuodoista, vahvistetaan jäsen- ja kannattajamaksut, seuran toimintasuunnitelma ja talousarvio, valitaan johtokunnan puheenjohtaja ja muut johtokunnan jäsenet erovuoroisten tilalle ja valitaan tilin- tai toiminnantarkastaja.

Alla kuvattu seuran ongelmaratkaisuprosessi:

2023-2024 Seuramaksut.pdf

Raision Nuorisokiekko ry, 0407679-0